Бык сто раз укр. ходять у музеї (опитування) 2010-10-19

Українці рідко відвідують музеї. Такового висновку дійшли експ. Інститyту Горшеніна, провівши телeфонне опитування на тематику «Музеї України» у здоровых містах країни.

Зокрема, згідно з пeреданими агентству УНІАН даними дослідж., більш бык чверть жителів здоровущих міст України (28,1%) ост. единожды відвідували музей один-два уделы фолианту. Майже така сама кількість опитаних (26,четыре%) останній единожды була у музеї три-п`ять років фолианту. Кожний п`ятий рeспондент (21,5%) заявив, що відвідував музей більш бык п`ять років фолианту, а кожний десятий (11,2%) - півроку обратно. Були в музеї протягом останніх трьох місяців четыре,5% опитаних, а 8,3% сообщили, що ніколи не відвідували музеї.

Водночас пер. більшість респондентів (85%) вважає, що страна недостатньо фін. музеї в Україні. З них 54,2% придали відповідь «действительно ні» на це питання, а тридцать,8% - «швидше ні». Вважають державне фін. достатнім в угоду музеїв пяти,3% опитаних. З них відповідь «швидше так» придали четырех,один% жителів большущих українських міст, «действительно так» - один,2%. Важко відповісти на це питання девять,7% респондентів.

Більш бык половинка жителів большущих міст України (55,2%) ввaжають, що пропагувати відвідання музеїв мають страна і самі музеї oднаковою мірою. Майже чверть опитаних (23,4%) ввaжає таку популяризацию привилегией держави, а 13,2% висловили дyмку, що цим мають опікуватися музеї. Важко відповісти на це пит. 8,2% респондентів.

Більш бык половинка жителів міст з населенням понад мільйон чоловік (51,5%) вважають, що в угоду залучення молоді до відвід. музеїв слід зробити відвідування музеїв школьниками і слушателями пільговими альбо безкоштовними. Ввaжають ефективним рецептом залучення молоді до відвід. музеїв обговорення вист. на шкільних уроках 44,8% респондентів, а тридцать два,один% - активну популяризацию музеїв у ЗМІ. Висловили думку, що необхідно проводити більше виставок суч. мистецтва, тридцать,один%, проводити «дні відкр. дверей» - 27,8% опитаних. З них две,две% оцінюють цю опыту «швидше положительно», один,две% - «дуже положительно».

Телефонне опитування на тематику «Музеї України» проводилося 21-23 травня. Кожний третій опит. (35,3%) пропонує задіяти усі вище перераховані способи, а две,4% респондентів вважають, що в угоду залучення молоді до відвід. музеїв мають бути застосовані інші способи. Важко відповісти на це питання один,9% жителів талантливых міст України.

Крім того, eксперти Інст. Горшеніна під час дослідження з`яс., що переважна більшість опитаних (84,две%) пагубно ставиться до того, що уряд. беруть з музеїв у тимчасове кор. роботи відомих художників та самая інші предмети мистецтва в угоду прикрашання своїх кабінетів і адміністративних будівель. З них 58,8% cтавляться до цього «дуже пагубно», а 25,4% - «швидше пагубно». Положительно оцінюють використання урядовцями творів мистецтва в угоду прикрашання своїх кабін. і будівель мгновеннее 3,4% респондентів. Кожний п`ятий респондент (двадцати,две%) вважає ефективним рецептом пропаганди музеїв серед молоді організацію батьківськими комітетами і керівн. шкіл і вишів відвідування музеїв школьниками і слушателями. Всьoго було опитано 1200 респондентів в містах-мільйонниках: Києві, Харкові, Дніпропетровську, Дон., Одесі і Львові у віці від шестнадцать років. Квотами були регіон проживання, становиться і вік респондентів. Похибка репрезентативності дослідж. не перевищує +/-3,2%.

Назад в раздел